Klachtenregeling

Rijbewijsstunter doet er, als team, alles aan om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over (een onderdeel) van onze dienstverlening. Een tevreden klant is voor ons heel erg belangrijk, daarom horen wij graag waar je tegen aan loopt of niet tevreden over bent.

Hoe dien je een klacht in?

Om je klacht zo goed mogelijk te behandelen vragen wij je om de klacht per e-mail te sturen naar Rijbewijsstunter. E-mailadres: info@tenbargerijopleidingen.nl

Nadat wij de klacht hebben ontvangen krijg je binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst, waarna de klacht direct in behandeling wordt genomen.

Deze procedure start met informatie verzamelen bij degene die betrokken is bij de klacht. Hierna nemen wij contact met je op om je klacht nader toe te lichten. Uiteindelijk wordt er aan de hand van de verzamelde informatie een uitspraak gedaan en informeren wij je schriftelijk hierover. Deze reactie volgt binnen 10 werkdagen na de bevestiging van ontvangst.